Tänään on ollut tosi alavireinen olo. Menin eilen kasin jälkeen nukkumaan ja nukahdin kymmenen aikaan kun polla oli ihan jumissa väsymyksestä. Olin nukkunut aamulla puoli ysiin ja silti väsytti. Tänään heräsin Olivian kanssa seiskalta yhdeksän tunnin unien jälkeen ja silti väsytti tosi paljon. Aamu touhuttiin ja kun oli päikkäreiden aika niin Olivia ei nukkunutkaan. Kun olin menossa nostamaan sitä pois sängystä klo 11 aikaan niin se olikin nukahtanut. Menin äkkiä sohvalle makaamaan jos saisin vielä unta. No, uni tuli nopeasti mutta Olivia heräsi jo puolen tunnin kuluttua eli pitkään en saanut nukkua. Edelleen väsyttää tosi paljon.

Muutama päivä sitten sovittiin Sadun kanssa että tänään lähdetään yhdessä ulkoilemaan illalla. No, eikös eilen tullut niska kipeäksi joka jyskyttää vielä tänäänkin. En saa päätä käännettyä ja kipu on kova. Tarvitsisin kiropraktikkoa mutta kuka nyt päivystää lauantaisin. Ketuttaa tosi paljon kun kerrankin kun Olivialla ei ole huomenna aamulla vauvauintia ja Toni ei mene töihin niin pääsisin viihteelle ilman että tarvitsee herätä aikaisin aamulla. Ja nyt vielä väsymys päälle niin kakku on valmis.

Mä olen muutenkin ollut tosi väsynyt päivisin vaikka Toni antaakin mun nukkua aamuisin tunnin pidempään. Ja sit voin ottaa vaikka päikkärit päivällä jos siltä tuntuu. Mä tarvitsen varmaan vuorokauden unta että univelat olisi kuitattu. Se vähän helpottaa että tiedossa on muutama Olivian yökyläily helmikuussa ja maaliskuussa. Jos saataisi tämä meidän suhdekin taas päivitettyä ja kartalle.