Lahja kasvaa ihan hirmuista vauhtia eikä ihme. Hänellä on valtava nälkä koko ajan tai rintamaito ei sittenkään riitä. Me ollaan lypsyllä puolen tunnin välein. Välillä menee vain 20 minuuttia siitä kun ollaan lopetettu. Mä olen antanut lisämaitoa kahdesta kolmeen kertaa päivässä ja sillä Lahja nukkuu kolmen tunnin päikkäreitä. Nukutan sen parvekkeelle pullon kanssa. En ole antanut Lahja lutkuttaa nänniä kuin tuttia koska muuten me ei tehdä muuta kuin ollaan tissi suussa. Me ei olla annettu Lahjalle tuttia ja nyt tuntuu siltä että se kannattaisi. Säästyisi tissi siltä kohtalolta. Täytyy vielä miettiä sitä.

Tonilla oli eilen varpajaiset. Se lähti viideltä ja palasi tänä aamuna puolen päivän aikaan. Ne oli tulevan kummisedän kanssa hotellissa yötä koska mä en suostunut siihen että se tulee yöllä kännissä kotiin. Ja ihan hyvä päätös olikin. Lahja meni nukkumaan seitsemältä. Yhdeltätoista hän päätti että nyt on nukuttu tarpeeksi ja me valvottiin kahteen asti yöllä. Mä olin todella väsynyt. Pyörrytti kun ei meinannut pysyä silmät auki. Lahja nukkui kahdesta kuuteen ja nukahti taas seitsemältä ja nukkui puoli ysiin asti. Väsyttikö? Kyllä. En nukkunut päikkäreitä ja nyt näyttää taas siltä että ilta menee myöhään. Miksen mä vaan mene ajoissa nukkumaan. Koska muuten mä en ehdi tehdä mitään "omia juttuja". Lahja herää syömään tunnin päästä ja toivotaan että nukahtaa samantien eikä valvo niinkuin eilen.

Mutta muuten ilta meni tosi hyvin. Lahja oli ihanalla tuulella ja hymyili mulle koko ajan. Niin, hän täyttää huomenna kolme viikkoa ja on hymyillyt kohta jo viikon. Ja se on todella suloisen näköistä. Ihan siinä herkistyy kun sitä katselee. Yritin ottaa kuvia mutta ei koira käskien hauku. Ehkä joku päivä.

1269116943_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kännykällä otettu kuva. Kiitos tytöt tästä. Tildakin tykkää =)

Toni menee maanantaina töihin isyysloman jälkeen. Katsotaan miten arki alkaa pyörimään. Nyt Toni on herännyt Lahjan kanssa seiskan kasin aikaan ja antanut mun nukkua tunnin pari. Nyt mä joudun nousemaan jos Toni menee aamuvuoroon. Nyt täytyy tosiaan alkaa ottamaan päikkäreitä Lahjan kanssa. Muuten mä en jaksa. Mut koska mä syön, käyn suihkussa, keitän pullot, pesen pyykkiä, laitan tiskit jos mä nukun silloin kun Lahjakin. No, sen asian kanssa mä tasapainoilen ensi viikosta lähtien.

Saisi tämä häntäluu jo parantua. Pitäisi päästä kampaajalle ennen ristiäisiä. Ne on 10.4. Olen vähän miettinyt että värjään hiukset tumman ruskeiksi. Mulla on aina ollut blondi mutta raskauden aikana mun oma väri tummeni tosi paljon ja nyt hiuksissa näkyy tosi paha juurikasvu. Ennen sillä ei ollut niin väliä koska oma värikin oli vaalea. Mutta nyt se näkyy liian selvästi. Mitä mieltä olette? Blondi vai brunette?

Saisi lumi ja loska jo sulaa niin olisi helpompi vaunutella. Kevään tuntua. Tänäänhän on kevätpäiväntasaus. Hyvää kevättä siis.

1269116896_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kännykällä otettu kuva