Ihanan lämmintä ja aurinkoista. Mutta toisaalta taas kauheaa kun en tiedä yhtään mitä laitan tytölle päälle. Meillä on Emmaljungan vaunut missä on pehmeä kantokoppa. Siinä on aika paksu päällinen mikä laitetaan vetoketjuilla kiinni. Olivian jalat on saunassa kun taas pää ja kädet koskettaa tuulta. Laitoin tänään froteehaalarin päälle ja olihan Olivialla vähän hiki. Mutta hyvin uni maittoi joka tapauksessa. Pyörittiin tänään Tikkurilassa ensin vaarilla ja sit Me&I-kutsuilla. Kun tulin kotiin päin, haalari meni laukkuun ja Olivia oli vaunuissa pelkkä hame päällä. Tuntui aika hurjalta, että vasta kaksi kuukautta sitten mietin että tarkeneeko tyttö kylmältä ja nyt on toisinpäin.

Olimme eilen ystäviemme häissä Tonin kanssa. Sinne ei saanut viedä lapsia joten Olivia jäi veljelleni ja hänen vaimolleen hoitoon. Heillä oli mennyt tosi hyvin. En hetkeäkään epäillyt sitä. Mulla oli vaan ikävä. Toni oli vuorostaan kuskina joten haimme Olpun kotiin yöksi. Minä otin siideriä ja ruoan kanssa punaviiniä. Mutta taas tuli jossain vaiheessa se tilanne eteen että siideri alkoi nousta päähän ja se oli epämiellyttävän tuntuista. Olin lopulta hieman humalalassa mutta kun pääsimme kotiin olin ennemmin väsymyksestä uupunut kuin laskuhumalasta. Ja ihan hyvä koska Toni valvoi Olpun kanssa kahteen asti nukuttaen häntä kun minä pääsin nukkumaan. Se tosin tarkoitti sitä että minä heräsin aamulla 6.45 Olivian kanssa ylös. Toni lähti töihin joten lepoon ei ollut aikaa.

Hain eilen postista kuusi kappaletta BumGenius kestovaippoja. Ne on kestovaippojen Mersuja. Ne pitää pissat ja kakat hyvin sisällä eikä ole vuotanut kertaakaan (mulla oli kaksi ennestään). Ennemmin kertakäyttövaipat vuotaa. Aamulla pesin satsin BumGeniuksia ja kun tulimme kotiin kuuden aikaan ne oli jo kuivat. Kuivatin ne kylpyhuoneessa. Myyn parhaillaan Kushies vaippoja Huuto.netissä . Viisi kappaletta lähtöhintaan 25 €. Lähtee siis hyvin halvalla. Katsotaan huutaako niitä kukaan.

1273955459_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Toivotaan että vielä huomenna on näin kaunista. Me ollaan menossa Olivian kummien kanssa picnicille eikä olla nähty heitä ristiäisten jälkeen. Toivottavasti päästään aurinkoon eikä sisätiloihin.