Tällä viikolla ollaan taas lennetty paikasta toiseen. Kavereita kylässä, muskaria, taaperojumppaa, perhevalmennus, Tyky-päivä työkavereiden kanssa, Ratpack ja Tonin kummitädin häääjuhlat. Ei ole paljon ehtinyt koneella istua mikä on ollut ihan hyvää vaihtelua. Ollaan oltu tosi paljon ulkona, sekä aamu- että iltapäivällä. On niin mahtavat ilmat ettei jaksa homehtua kotona. Sainpa hetken vapaatakin ja kävin ostamassa kolmet alusvaatteet ihan itsekseni. Ilokseni huomasin, että kuppikoko on edelleen sama. Vielä ei siis tarvitse pelätä että napa on piilossa ilman rintaliivejä.

Tekisi mieli alkaa kuntoilla mutta aika ja energia on vähissä. Mä oon kyllästynyt joka päiväiseen selkäkipuun ja siihen auttaa vain kunnon vatsa- ja selkälihasliikkeet. Mä oon niin huono tekemään mitään kotona yksin vaikka Olivia nukkuukin päikkärit minkä aikana olisi hyvää aikaa rutistaa. Pitäisi päästä kuntosalille mutta millä ajalla. Toni tekee paljon pitkiä päiviä eikä sillä ole paljon vapaata. Ja kun on niin ne on buukattu jo niin täyteen tekemistä ettei sen jälkeen jaksa enää. Kun joku lähtisi mun kanssa niin voisin saada energiaa lähteä iltaisin. Mutta aika yksin mä oon näiden asioiden kanssa ja se harmittaa. Ja siis rahahan on se isoin ongelma kuntosalille menossa. Kela armollisesti maksaa mulle joka kuukausi muutaman satasen niin sillä ei osteta yli 50 euron kuntosalikorttia. No, jos sitten syksyllä kun menen töihin ja Toni jää vuorotteluvapaalle.

Ensi viikolla meitä tullaan taas haastattelemaan Käsi kädessä-lehteen. Viime viikolla annoin YleX:lle haastattelun mikä oli ihan katastrofi. Olivia itki koko ajan ja ajatukset katkeili eikä siitä tullut oikein mitään. No lopulta siitä tuli ihan hyvä ja se on kuultavissa täällä. Tosi kiva että lapsettomuus aihe on tullut nyt tapetille ja siitä ollaan kiinnostuneita. Jospa Suomen päättäjätkin heräisi ja antaisi enemmän tukea eikä vaan leikkaisi rahoja tältä saralta.