Tämä viikonloppu on mennyt leikkien. Tarkoitan, että Olivia on leikkinyt itsekseen lattialla toista tuntia yksinään ja minä olen saanut hommailla omia juttuja ihan rauhassa. Eilen tein pizzaa ja siivosin eikä Olppu roikkunut yhtään jaloissa. Tänään näyttää jatkuvan sama meno. Heti tulee mieleen, että olemmeko liikaa liikkeellä ettei Olivia saa leikkiä tarpeeksi omilla leluillaan ja nyt ottaa takaisin koko viikon menetetyn ajan. Olihan tämä viikko aika haipakkaa. No, nyt pitää nauttia tästä koska ties koska mieli muuttuu ja lelut on taas tylsiä.

Olimme eilen Tonin kanssa OP-Pohjolan järjestämässä konsertissa Neidit lavalla Barona-areenalla. Siellä esiintyi Jenni Vartiainen (Mahtava!), Chisu, Jippu ja Kristiina Brask. Kaksi ensimmäistä oli hyviä mutta Kristiina oli ihan turha (vaikka lauloi ihan hyvin) ja Jipusta mä en muutenkaan tykkää. Ja konsertti vaan vahvisti mun käsitystä siitä. Konsertti oli järjestetty kaikin puolin onnistuneesti ja se oli mukava hengähdystauko meille. Satu oli illan Olivian kanssa.

Viikon päästä vietetään Olivian 1-vuotis synttäreitä. Toni menee aamulla Olivian kanssa viimeisen kerran Folkhälsanin järjestämään vauvauintiin kun minä jään järjestelemään ja leipomaan loput leivonnaiset. Yhdeltä alkaa virrata sukulaisia ja kummit. Tiedän nyt jo, että siitä tulee rankka päivä mutta toivottavasti kaikki menee hyvin.

Huomenna on Olivian ensimmäinen hammaslääkäri. Onhan hampaitakin jo kahdeksan niin ne pitää tarkistaa. Jännää.