Oltiin eilen Tonin kanssa kaksistaan leffassa katsomassa Liisa Ihmemaassa. Tonin sisko ja hänen mies oli hoitamassa Oliviaa. Kaikki oli mennyt tosi hyvin enkä sitä hetkeäkään epäillyt. Mutta ikävä oli suuri. Vaikka kyse oli kolmesta tunnista. Ja huomasin, että kyllä Tonikin mietti Oliviaa leffan aikana. Se kysyi kesken leffan että jäikö vaippa Olivian hoitopöydälle. Juu jäi. 

Olivia on alkanut jokeltamaan. Se on niiiiin söpö kun se juttelee ja katsoo silmiin. Me molemmat lauletaan Olivialle tosi paljon ja kuunnellaan sen kanssa musiikkia. Siis ei vaan niin että musa soi taustalla vaan laitetaan stereoihin vaikka Elvistä soimaan ja lauletaan ja tanssitaan mukana Olivia sylissä. No, eilen kun mä nukutin Oliviaa ja lauloin sille unilauluja niin se selvästi lauloi mukana. Se oli erilaista jokeltamista. Tasainen ääni töröhuulten välistä. Jokeltelu on sellaista gugluttamista. No, äidit tietää mitä mä tarkoitan. Mä olin tosi liikuttunut enkä pystynyt laulamaan hetkeen. Olivia vaan naureskeli sängyssä ja nauroi mun nukuttamisyritykselle. Ja siitä hetken päästä se nukahti. Söpösöpösöpösöpösöpö!!!!!!!!

Olen ajatellut että menen taas kuntosalille. Se on mulle paras keino saada liikuntaa joka päiväisen vaunuttelun lisäksi. Päätin kilpailuttaa lähimmät isot kuntosalit eli SATS:n, Elixian ja Finnbodyn. Tänään kävin satsissa ja huomenna ja keskiviikkona käyn muissa. Katsotaan nyt paljon ne maksaa. Olen sanonut joka paikkaan ihan suoraan, että olen äitiyslomalla eikä mulla ole varaa maksaa maltaita. Sitä ne tulee joka tapauksessa maksamaan mutta katsotaan mitä sillä rahalla saa.

Toni on lähdössä 5.5.-6.5. Kööpenhaminaan työmatkalle. Mä kysyin varovasti että voidaanko me lähteä mukaan eikä Toni ainakaan kieltänyt sitä. Niinpä mä otin selvää paljon lentoliput maksaa. Ja maksaahan ne 192 - 332 e. Taitaa sittenkin jäädä väliin. Katsotaan nyt. Mä sain meille juhannukseksi mökin varattua. Jos me lähdetään sinne niin Köpis jää väliin. Jos me ei saada porukkaa mukaan mökille niin voi olla että Köpis kutsuu mua ja Oliviaa. Täytyy tällä viikolla touhuta Olivialle passi. Passikuva voi olla aika haasteellinen.