Väsymyksen syy selvisi. Flunssa on tulossa kovaa vauhtia. Onneksi vain mulle. Nyt toivotaan ettei Olivia saa sitä. Tänään heräsin seiskan aikaan. Nukuin päikkärit klo 9.30 - 10.30 ja taas klo 15.30-16.30 ja silti heräsin väsyneenä iltapäivällä. Dokka on dukossa ja aivastuttaa. Toivottavasti tämä flunssa ei pahene.

Olivia on kyllä niin ihana. Huuto on vaimentunut ja iloinen kullanmuru löysi taas kotiin. Olivia tykkää tanssia aina kun tulee vähänkin musiikkia. Pelkkä hytkyminen ei riitä vaan myös kädet nousee ylös kun parhaalla reivinaisella. Ja Olivia ymmärtää tosi paljon. Sille voi jutella melkein mitä vaan niin kaikki menee ainakin osaksi jakeluun. Tosin sana "ei" lähinnä naurattaa. Ja kun korotan ääntä niin nauru vaan yltyy. Koita siinä sit pitää pokkaa ja olla tosissaan. Se pitää kitkeä aikasin pois että edes joskus Olivia uskoisi mitä sana ei tarkoittaa.

Olivia on todellinen mamman (Tonin äiti) tyttö. Kun mamma on lähellä niin äiti on Mrs Nobody. Silloin ollaan vaan mamman kanssa ja kun mamma menee vähänkin kauemmas niin tulee itku. Olin mä sit vieressä tai en. Se tietenkin helpottaa mun olemista. Voin hengähtää hetken ja mamma saa mennä rauhassa tytön kanssa. Ja se helpottaa meitä pyytämään mammaa ja pappaa hoitamaan Oliviaa. Mä yritän taas vauhdittaa mun aloe vera bisneksiä ja varmaan tarvitsen kevään aikana iltahoitajia Tonin ollessa töissä. Mamma ja pappa asuu lähellä ja tulee mielellään. Kiitos heille.

Huomenna alkaa taas pöpökerhot eli kaikki muskarit ja vauvaperhekerhot yms. Eiköhän Olivia saa ihan oman flunssan sieltä.