Eilen oli päivä mitä olin odottanut jo kauan. Olen juonut alkoholia humaltumismielessä viimeksi 13.6.2009. Viime viikkoina suu on alkanut napsaamaan ja eilinen tuli hyvään aikaan. Järjestimme hyvälle ystävälleni polttarit. Ne alkoivat 6-vuotis synttäreillä mutta jatkuivat hemmottelulla, hyvällä ruoalla ja rockilla. Olimme Flamingo spassa pulikoimassa ja hoidoissa. Ihanan rentouttavaa mutta samalla piristävää (varsinkin se hiekka Silmänisku  ). Siitä menimme Virgin Oiliin syömään ja jatkoimme On the Rocksiin. Rocksissa oli livekaraoke tarkoittaen että bändi soitti musiikin ja sanat tuli monitorista. Lavalle nousi hyviä laulajia ja voin sanoa karaokea laulavana ihmisenä että mulla ei olisi pokkaa. Lähdin kotiin kolmen bussilla.

Vaikka join siideriä niin en voi sanoa olleeni kertaakaan humalassa. Virginiin mennessämme päässä hieman tuntui mutta se ei ollut mukavaa ja päätin etten edes halua humaltua. Mulla oli ollut raskaana ollessa ihan hauskoja iltoja ilman humaltumista ja se sopi minulle. Kotiin tullessani sohvalla minut otti vastaan Olivia ja Toni jutelleen henkeviä. Passitin Tonin nukkumaan ja jatkoin jutustelua. Olivia nukahti puoli viisi ja minä siinä samassa silmän räpäyksessä. Syötin Olpun kuudelta ja Toni heräsi hänen kanssa. Minä sain jatkaa unia aina kymmeneen asti.

Olimme tänään Helsinkikuoron kevätkonsertissa. Olen laulanut siinä yhdeksän vuotta mutta nyt olen sieltäkin äitiyslomalla. Olivia oli mukana ja taas hän sai uuden kokemuksen. Olppu jaksoi kolmen kappaleen verran ja sen jälkeen alkoi kähinä. Toni meni ulkopuolelle juttelemaan ja syöttämään ja ehti takaisin viimeiseksi kappaleeksi. Aplodit olivat liikaa ja Olppu ilmeisesti pelästyi niitä. Mutta muuten hän käyttäytyi tosi nätisti. Niin se totteleminen alkaa.

Rankka viikonloppu takana ja univelat vaan kasvaa. Taidan mennä nukkumaan että jaksan taas herätä yöllä. Toni menee iltavuoroon joten saan taas nukkua kuudesta kymmeneen tauotta. Jei!