Mä vielä hetken jauhan tästä imettämisestä koska se tuottaa mulle päänvaivaa. Tällä viikolla on nimittäin kääntynyt ruokinta enemmän Tuttelin puolelle kuin imettämisen. Rinnoista tulee maitoa, se on todistettu pumppaamalla. Mutta sitä tulee ilmeisesti liian vähän ja liian hitaasti koska saan nyrpeän kohtelun kun tarjoan rintaa. Se kiinnostaa noin viisi minuuttia ja sen jälkeen tulee irvistys ja pää kääntyy pois. Ja hetken päästä on kirkuva nälkä. Olen siis jättänyt imettämisen suosiolla. Mitä nyt toista kiusaamaan ruoalla mitä ei kuitenkaan saa. Ja kun on nälkä niin ei silloin mitään murusia halua syödä vaan kunnon annoksen.

Tuttelia siis kuluu ja paljon. Mulle on vielä mysteeri kuinka paljon tyttö syö niin ettei tarvitse syödä tunnin välein. Muutama tuntikin olisi kiva. Tällä viikolla on haettu myös Nukku-Mattia joka nurkasta. Se ilmeisesti istuu mun olalla koska tyttö nukahtaa vain mun (tai Tonin) syliin. Kun vien hänet sänkyyn niin silmät rävähtää auki viimeistään puolen tunnin kuluttua. No, kyllähän siinä saa itse syötyä mutta ei sit mitään muuta. Ja heti herättyä on nälkä. Tutteli on tuonut myös ilmavaivat jotka pitää hereillä. Vatsaa vääntää kovasti ja rupsuttelu on kova sana. Täytyy kai hakea Cuplatonia tai vaihtaa Nanniin.

Jaahas... tyttö heräsi taas. Nukkuihan hän jopa sen puoli tuntia. Toivottavasti edes yöllä maistuu uni. Palaan asiaan.