Toni haki Tildan kotiin tänään. Tilda vietiin Tonin siskolle päivää ennenkuin piti aloittaa käynnistys eli tasan kaksi viikkoa sitten. Vielä alkuviikosta en ollut valmis Tildan kotiin paluuseen mutta tänään se sitten tuli. Ainakin vielä tänään Tilda pelkäsi Lahjaa. Meni karkuun koko ajan kun Toni yritti tutustuttaa heitä toisiinsa. Katsotaan kuinka kauan pelkoa kestää ja tutustuminen alkaa. Nyt meitä on siis kolme tytsyä ja Toni. Siis akkavalta. Huomenna on myös minulle koettelemus kun Toni menee kaveripariskunnan häihin ja minä jään yksin kotiin Lahjan ja Tildan kanssa. Toivotaan ettei Tilda saa hepulia ja Lahja on rauhallinen koko päivän. No, sitä se tulee olemaan sit kun Toni menee töihin. Apua! Mä en ole vielä valmis siihen. Enää viikko siihenkin.

Eilen ei sit päästy ulos kun oli niin kauhea ilma. Lunta tuli joka tuutista ja tuuli ulisi nurkissa. Tänään käytiin uusilla vaunuilla kaupassa. Lahja ei ole nukkunut koko päivänä kunnolla mutta kun laittoi vaatteet päälle ja vaunut rullaamaan niin uni tuli hetkessä. Tultiin aika kreivin aikaan kotiin koska kotiovella alkoi vinkuminen ja nälkä iski. Ei siis yli tunnin reissuja. Olisihan mulla ollut mukana korviketta mutta oma maitotonkka on paras. Huomenna yritetään uudestaan.

Nyt kun olen kirjannut syömisiäni ylös niin ainoa mitä olen huomannut on, etten saa syötyä läheskään tarpeeksi päivän aikana. Illalla kun Lahja on mennyt nukkumaan alkaa tankkaus ja kuinka terveellistä se nyt on. Tosin ei mulla ole nälkäkään. Ja siinä se dilemma onkin. Aika ja nälkä ei kohtaa. Illalla syön melkein väkisin. Ja pakko syödäkin koska muuten mä kupsahdan. Katsotaan mihin tämä menee kun Toni ei ole kotona ja jos Lahja on päivät hereillä. Sehän ei sit viihdy muualla kun sylissä ja rintarepussa.

Aurinkoista viikonloppua!