Aika kuluu ja Olivia kasvaa ja kehittyy.Mä en oikein jaksa kirjoitella blogia kun töissä ei ehdi (eikä viitsi) ja kotona en jaksa enää istua koneella. Olen edelleen tosi väsynyt iltaisin enkä meinaa millään saada rytmistä kiinni. Työpäivät venyy pitkiksi ja niiden päälle kuoroharjoitukset ja muut menot. Mut Oliviaa ei pidättele mikään. Se puhua pölpöttää tosi paljon ja nyt on tullut muutaman viikon ajan kaksi sanaisia lauseita ja yhdyssanoja. Ja neiti on nyt 1,5 kk. Olimme eilen neuvolalääkärissä ja hänkin ihmetteli puheen kehitystä. Ties millainen lörpöttelijä neidistä kehittyy.

Strategiset mitat oli pituus 81,8cm, paino 11,6 kg ja pipo 49 cm. Olivia menee edelleen täysin keskikäyrillä. Eilisellä lääkärikäynnillä Olivian piti pinota kolme palikkaa ja olin varma ettei se onnistu. Mutta niin vaan hän pinosi ne torniksi. Ja äiti oli taas ylpeä tyttärestään.

Syy miksi kirjoitan nyt on että olen kotona koska Olivialla nousi eilen 40 asteen kuume viikko sitten saaduista rokotteista. Toni lähti sopivasti Lappiin eilen ja tulee sunnuntaina joten minä jäin kotiin. Annoin viime yöksi Panadolin joten kuume laski ja Olppu sai nukuttua. Tänään ei ole ollut kuumetta ja menen ehkä jo huomenna töihin. Tytti tulee hoitamaan Olppua.

Varasimme marraskuulle viikon loman Rukalta. Ihanaa kun on taas jotain mitä odottaa.