Kävimme tänään Olivian kanssa minun työpaikalla ilmoittamassa että jään hoitovapaalle. Hoitovapaa alkaa 3.11. ja se pitää ilmoittaa 2 kk aikasemmin. Meni aika tiukille. Aloin vasta viime viikolla miettimään koko asiaa. Laitoin paperit Kelaan ja Toni ilmoitti siirtävänsä isäkuukautta. Sen takia hoitovapaa alkaa jo kaksi viikkoa aikasemmin. Toni pitää isäkuukautensa 18.3.-30.4.2011. Siis mukava Kelan maksama 6,5 kk loma tulossa keväällä. Ja minä olen sen aikaa myös töissä eli vuosilomalla. Kollega lähetti lomatilastoni ja onhan sitä kertynyt. Vuodelta 2008 7 pv, koko viime vuoden loma 33 pv ja tänä vuonna ehtii kertyä 17 päivää. Jää muutama viikko siihen kun palaan töihin. Ajattelin mennä töihin vuoden päästä eli elokuun puolessa välissä. Toni jää kotiin 30.3.2011 asti jonka jälkeen mamma eli anoppi jää vuodeksi Olivian kanssa. Aika luksusta.

Olivia menee lauantaina ekaa kertaa yökylään. Minä pidän ihanille ystäville syntymäpäiväjuhlat ja nyt on tarkoitus juhlia ekaa kertaa Tonin kanssa yhdessä ilman Oliviaa. Mahtijuhlat siis tulossa. Olen sanonut kaikille etten tarvitse lahjoja, pääasia että he tulevat paikalle. Seuraavaa kertaa saa nimittäin odotella kun me molemmat olemme liikenteessä. Huisia!!

LASKURISTA: Jostain ihmesyystä laskuri on hävinnyt. Siinä oli hiukkasen vajaa 4000 kävijää. Nyt joudun etsimään jostain uuden laskurin ja aloittaa nollasta. Mut eikö ole aika mahtavaa; puolessa vuodessa melkein 4000 kävijää. Kiitos teille!!