Jee! Mä olin 2000 lukija tälle blogille. Kiitos lukijat.

Viime postauksessa kirjoittelin kuinka kaipasin omaa aikaa. No, mainitsin asiasta Tonille ja nyt olen saanut mitä halusin. Viime viikolla olimme kahdeksan naisen kanssa katsomassa Sinkkuelämää leffaa (joka oli HYVÄ) ja sen jälkeen puimassa leffaa yhdellä siiderillä. Vaikka olinkin ennen kymmentä kotona ja lopulta nukutin Olivian niin oli ihanaa olla jossain muualla kun kotona Olivian kanssa. Tänään näin ihania kollegojani syöminkien merkeissä. Ensin kerroin heille tietysti kuulumiset Oliviasta mutta sen jälkeen keskustelu ajautui mökkeilyyn ja rikkaruohoihin. Oli tosi ihanaa kuunnella jotain muita juttuja kun mikä liittyy lapsiin. Vaikka mua ei pätkääkään kiinnosta mitä kasveja heillä kasvaa mökillä ja millä he niitä lannoittaa niin oli kiva kuulla muutakin kuin lapsiin liittyviä juttuja. Tuli tarpeeseen. Olin kotona jo ennen yhdeksää että olen valmis huomiseen Veikkolan reissuun. Kiitos mammalle ja papalle hyvästä hoidosta. Viikonloppuna nähdään.