Mulla on ollut pieniä käynnistysvaikeuksia viime viikon ajan. On ollut ns pieni vaihde päällä. Olivia on ollut tosi räkänen reissun jälkeen ja osaksi senkin takia ollaan oltu aika paljon kotona. Ilma on ollut sateinen joten ulos ei ole oikein päässyt. Olen yrittänyt vältellä puistoja ettei tartuteta muita (siis sisätiloissa). Ja itse Laiskuus on pitänyt majaa meillä viikon verran. On ollut tosi vetämätön olo. Ja valitettavasti Olivia on saanut leikkiä aika paljon itsekseen. Mut se ei ole näköjään Olivian menoa haitannut. Hän on aina yhtä iloinen. Ja sillä mä olen jaksanut päivästä toiseen.

Toni on ollut flunssassa tämän viikon ja ollut kotona sairastamassa. Se ei todellakaan ole helpottanut mun oloa, päinvastoin. Välillä tuntuu että mulla on kaksi vauvaa kotona joita saa hyysätä. Siihen päälle ruoka, pyykit, keittiö jne jne. Tänään oikein suutuin ajatukselle, että mitäs jos minä sairastun niin ketä täällä on silloin minua hyysäämässä. Ei Toni ainakaan kun hän on päivät töissä. Sairaanakin mä hoidan Olivian, ruoan yms. Ei ole helppoa.

Olin tänään perhevalmennuksen vertaistukikoulutuksessa. Minusta tulee työpari leikkipuiston vetäjälle perhevalmennuksiin. Koulutus kestää syksyn ja keväällä alkaa ns. työharjoittelu. Siellä oli tosi antoisaa olla. Kaikki olivat samanhenkisiä ja puheliaita tulevia auttajia. Innolla odotan jo seuraavaa kokoontumista.

Torstaina on neuvola. Nyt on myös neuvolalääkäri. Saa nähdä kuinka paljon Olppu on taas kasvanut. Tuntuu, että hän on niin pitkä tyttö.

Mulla on muuten sitteri myynnissä huuto.netissä. Toivottavasti menee kaupaksi.